Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Friday, February 4, 2011

????? (SDC)


SALAM
SELAMAT PETANG SEMUA

..entry yang kurang menarik bermuLa sekarang
..jam kat lappy kesayanganKu menunjukkan tepat pukuL 4.51PM
..aku pon tidak tau kenapa cepat sangat masa berLaLu ari nie
..nak cakap bangun lewat tidak jugak(kunun La..padahaL jam 10 setengah baru bangun tadi)
..hahahahahahaha

..eh
..apa aku merepek nie
..huhuhuhu
..SDC???
..hurm
..mesti semua tertanya2 nie kan
..wkwkwkwkwkwkwkwk(ketawa macam member FBku [myn]
..sebenarnya
..SDM nie materiaL yang aku guna untuk FYP aku
..tapi
..SDM nie betuL2 wat pusing kepaLa(macam indon2 plak)
..Smart Dynamic Concete
..nama memang gempak
..tapi yang wat aku runsing
..kenapa susah sangat nak cari artikeL2 yang berkaitan dengan SDC nie
..beTuL2 wat aku sakit kepaLa

..3 jam online untuk cari bahan kat internet pon tak dapat jumpa2
..ish
..bikin baccat (ayat TAWAU) bha
..huhuhu

..sapa2 boleh toLong aku
..tolong La
..pLiz
..aku betuL2 memerLukan pertoLongan siapa2 yang tau sedikit demi sedikit pasaL SDM nie
..aku amat menghargai jasa baek kaLian semua

..OK La duLu untuk entry kaLi ini
..harap2 semua tidak boring dan menyesaL baca entry kaLi ini
..aku bukan tiada idea
..tapi
..entry kaLi ini just untuk meLepaskan gEramKU sebab tidak pandai bersabar daLam mencari sesuatu yang susah (ceh..macam apa sak ayatKU ni)
..ok La semua
..thnkz sangat2 kerana sudi baca entry kaLi ini

..sekian terima kasih..

-SAYONARA-
_SALAM-




No comments: