Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Thursday, February 3, 2011

g0nG xi fa cAi


SALAM
SELAMAT MALAM SEMUA

..aLhamduLiLLah hirabbiLaLamin
..sekaLi Lagi aku dipinjamkan usia untuk aku menconteng bLogKu ini
..sebenarnya entry kaLi ini tiada apa yang menarik
..hanya ingin mengucap HAPPY CHINESE NEY YEAR
..kepada semua yang meraihkan perayaan ini
..waLaupon terLambat
..tapi ikhLas dari Lubuk hatiku

..oh ya
..tahun ni dah masuk tahun arnab kan
..tapi aku sendiri apa keLebihan tahun arnab menurut kaum cina
..sebab aku Lahir di tahun NAGA
..hehehehe
..apa pon
..sekaLi Lagi aku ingin mengucapkan seLamat tahun baru cina
..kepada semua rakyat MALAYSIA

..cuKup La sampai di sini duLu entry aKu KaLi ini
..idea untuk entry kaLi ini memang kurang
..INSYAALLAH
..kaLau dipinjamkan usia
..daPat kita berteMu Lagi

..sekian terima kasih..

-SAYONARA-
-SALAM-

No comments: