Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Friday, February 4, 2011

????? (SDC)


SALAM
SELAMAT PETANG SEMUA

..entry yang kurang menarik bermuLa sekarang
..jam kat lappy kesayanganKu menunjukkan tepat pukuL 4.51PM
..aku pon tidak tau kenapa cepat sangat masa berLaLu ari nie
..nak cakap bangun lewat tidak jugak(kunun La..padahaL jam 10 setengah baru bangun tadi)
..hahahahahahaha

..eh
..apa aku merepek nie
..huhuhuhu
..SDC???
..hurm
..mesti semua tertanya2 nie kan
..wkwkwkwkwkwkwkwk(ketawa macam member FBku [myn]
..sebenarnya
..SDM nie materiaL yang aku guna untuk FYP aku
..tapi
..SDM nie betuL2 wat pusing kepaLa(macam indon2 plak)
..Smart Dynamic Concete
..nama memang gempak
..tapi yang wat aku runsing
..kenapa susah sangat nak cari artikeL2 yang berkaitan dengan SDC nie
..beTuL2 wat aku sakit kepaLa

..3 jam online untuk cari bahan kat internet pon tak dapat jumpa2
..ish
..bikin baccat (ayat TAWAU) bha
..huhuhu

..sapa2 boleh toLong aku
..tolong La
..pLiz
..aku betuL2 memerLukan pertoLongan siapa2 yang tau sedikit demi sedikit pasaL SDM nie
..aku amat menghargai jasa baek kaLian semua

..OK La duLu untuk entry kaLi ini
..harap2 semua tidak boring dan menyesaL baca entry kaLi ini
..aku bukan tiada idea
..tapi
..entry kaLi ini just untuk meLepaskan gEramKU sebab tidak pandai bersabar daLam mencari sesuatu yang susah (ceh..macam apa sak ayatKU ni)
..ok La semua
..thnkz sangat2 kerana sudi baca entry kaLi ini

..sekian terima kasih..

-SAYONARA-
_SALAM-




Thursday, February 3, 2011

g0nG xi fa cAi


SALAM
SELAMAT MALAM SEMUA

..aLhamduLiLLah hirabbiLaLamin
..sekaLi Lagi aku dipinjamkan usia untuk aku menconteng bLogKu ini
..sebenarnya entry kaLi ini tiada apa yang menarik
..hanya ingin mengucap HAPPY CHINESE NEY YEAR
..kepada semua yang meraihkan perayaan ini
..waLaupon terLambat
..tapi ikhLas dari Lubuk hatiku

..oh ya
..tahun ni dah masuk tahun arnab kan
..tapi aku sendiri apa keLebihan tahun arnab menurut kaum cina
..sebab aku Lahir di tahun NAGA
..hehehehe
..apa pon
..sekaLi Lagi aku ingin mengucapkan seLamat tahun baru cina
..kepada semua rakyat MALAYSIA

..cuKup La sampai di sini duLu entry aKu KaLi ini
..idea untuk entry kaLi ini memang kurang
..INSYAALLAH
..kaLau dipinjamkan usia
..daPat kita berteMu Lagi

..sekian terima kasih..

-SAYONARA-
-SALAM-

Wednesday, February 2, 2011

KeNaPa MeSti AdA PeRasAaN JELES?


SALAM.........

..seLamat peTang suma
..apa khabar suma
..harap2 semuanya sihat hendaknya
..before aku start entry nie
..aku mo tannya
..apa maksud JELES @ CEMBURU???

..aku pon kurang pasti apa maksud sebenar bendaLa nie
..tapi setiap orang mesti ada perasaan cemburu
..perasaan yang kita tidak dapat kawaL
..kerana ianya datang dari hati yang tuLus ikhLas
..kecuaLi cemburu buta yang datangnya hati yang busuk dan kotor
..disebabkan kekotaran yang ada pada hati itu yang membuatkan orang akan cemburu buta
..dan akan mengambiL tindakan yang tidak betuL
..ataupun tindakan yang bodoh

..tapi kenapa aku mesti cemburu
..kenapa aku tidak dapat kawaL perasaan cemburu aku
..seriusLy
..aku memang kuat cemburu
..tapi perlukah aku luahkan rasa cemburu aku itu??
..perLukah aku bagitau suma orang yang aku jeLes??
..ni La pertanyaan yang seLaLu bermain di Lubuk kepaLa hotak aku

..aku memang cemburu
..tapi aku berpegang kepada satu prinsip
..prinsip yang membuat aku bertahan seLama ini dan insyaALLAH sampai biLa
..fikiran positif dan jangan dikaLahkan dengan fikiran negatif
..dan
..sebab ituLah aku mendefinisikan cemburu aku ini dengan sesuatu yang positif
..bagi diriku
..aku cemburu adaLah disebabkan kasih sayang yang wujud daLam hatiku yang penuh ikhLas
..ya
..memang aku keras
..tapi daLam hati TUHAN saja yang tahu
..aku harap cemburu aku ini tidak sampai ketahap cemburu buta
..kerana cemburu buta akan membawa kepada kehancuran hidupku

..itu saja yang aku sempat tuLis untuk entry kaLi ini
..semoga entry kaLi ini membawa seribu pengertian daLam hidup aku
..semoga aku menjadi semakin kuat untuk menghadapi Liku2 perjaLanan yang amat jauh Lagi

..sekian terima kasih..

-SAYONARA-
-SALAM-