Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Saturday, August 7, 2010

.pergi untuk menenangkan jiwa


.salam
.selamat pagi
pic hiasan

.ntah kenapa aku tiba2
.aku dibelenggu rasa bersalah rasa mcm nie
.apa besar sgt ke dosa yg aku wat
.jam kt hp yg dipinjamkan oleh "permaisuri hatiku" dah menunjukkan 4.56 a.m
.walaupon mata dah kuyu tahap gaban
.tpi hati sgt tidak tenteram
.ni la yg membuatkan hamba ALLAH yg sekerdil aku tidak dpt kenyenyakan yg org laen kecapi

.aku tidak mampu berkata-kata
.aku tidak mampu untuk bermadah puitis
.aku tidak mampu mendendangkan lagu semerdu siti nurhaliza
.aku tidak mampu mendendangkan syair indah

.tpi
.hati kecilku ini juga ada nyawanya tersendiri
.hati kecilku ini juga ada perasaannya tersendiri
.hati kecilku ini juga ada rajuknya tersendiri
.hati kecilku ini juga ada batas kemampuannya juga
.hati kecilku ini juga mampu menitiskan air matanya
.hati kecilku ini juga ingin memuahkan emosi yg tak tertanggung olehnya
.hati kecilku ini juga inginkan apa yg hati org laen inginkan

.dan
.izinkan aku pergi utk menenangkan hati yg rajuk wat seketika
.biarkan
.ianya melepaskan apa yang ingin dilepaskannya
.biarkan
.dia memperbetulkan apa yg patut diperbetulkan
.tolong
.jangan halangnya supaya ianya dapat kembali riang
.semoga ianya mendapat suluh lampu dari yg MAHA PEMURAH


.sayonara
.salam

No comments: