Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Tuesday, August 31, 2010

.akhirnya aku kembali

.salam
.dan
.selamat petang


aaaoooooooooooooooooooooooo...
hehehe
bunyi suara blogger hingusan bru bgn...
sdp woo...
tdo..
tpi korang jgn salah sngka ye..
blogger hingusan nie bkn tdo seharian k..
blogger hingusan tdo pkul 10.30 pg td k..
sekarang jam kt laptop ni bru pkul 1.37
bru 3 jam kan..
ala..
lgpon mlm td aku tdo lwt..
styd nihongo la katakan..
ada test kunun pg td..
reading test..
hahaha
cakap pasal reading test nie..
aku gelak sndiri klu igt blik time aku face to face ngan sensei aku td..
punya la malu time tidak dapat jawab soalan dia..
merah padam muka aku..
2 3 kali jgk dia ulang tanya aku..
then bila aku dah jawab dgn suara yg nak tak nak je kuar terus sensei aku tergelak...
dah sah jawapan aku salah..
aku pon gelak skali la..
hahaha
apapon..
test td tue memang oral test yang paling "bad" aku buat la..
maklum la..
orang melayu nak cakap jepun..
same jugak macam ayam nak belajar terbang..
lebih kurang je...
aku ada mulut dan boleh cakap tapi lidah keras kalau mengeluarkan bahasa2 jepun nie...
macam jugak ayam ada sayap tapi tidak jugak pandai terbang macam burung...
hehehe..
ok la dulu kali nie..
aku pon mo sambung tidur lagi..
kejap lagi buah hati jangtung kesayangan aku mesti call punya la..
maklum la...
hari last date before aku balik sabah...
yeah..
tak sabar nak balik sabah dan berhari raya....

k la dulu..
chow..
salam..

No comments: