Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Saturday, July 31, 2010

MoDuL Oh M0DuL

salam dan selamat petang semua
selamat bertemu kembali

aku rasa entry aku kali ni kurang menarik la
bukan apa
aku sebenarnya penat sgt coz bru blik dr modul PPKP(modul bikin panas)
kt kampus kesayanganku(kunun2)
bayangkn la
aku bangun pagi kul 6.30 a.m
bangun2 je nk mandi tpi air kt toilet ape bukan maen slow
apa tak
dlm masa yang sama 3 bilik air sedang beroperasi menerima kunjungan bdk2 rumah aku
yg berebut2 nk mandi awl
kunun2 nak g awl la
mklum la modul tu start kan pkul 8(kunun2)
alik2 pkul 9 jgk bru start
tension je dtg awal
nasib baek la ceramah tue best
dia punya penceramah mmg terbaek la
mulut dia PPEEERRRGGGGHH...
mmg terbaek la
xda lapisan ozon langsung
suma maen lepas je
tu la yg wat aku tak tertido time ceramah tue

2nd part of modul tue plak LDK
1st2 tue mmg borink gak la
tp
sebab borink sgt aku terpaksa la menjoinkan diri dlm LDK tue
supaya hilang jugak la keboringan ketahapan gabaman
ada satu game tue aku mmg suka
actually, aku tdk terlibat game tue
sbb tu la aku sempat rakam video nie
tpi bg aku game tu la yg pling aku suka dlm byk2 game td



huhuhu
ok la dulu setakat nie
aku dah ngantuk
mataku ni pon lagu bebenor dah
seyes aku tak tahan dah..
apa pon thnkz to u all k..
jumpa lg kt laen entry


sayonara
salam










3 comments:

faiza xiaojie said...

kiter da xde modul..jgn jelezzz~

I n n z said...

dah mcm skola plak bangun awal.
hehe xP

azuan said...

semangat bangun awal..
bagus2....