Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Friday, July 30, 2010

betul ka??

salam dan selamat petang semua....

















i'm back..
hehehehehehehe...

mesti korang semua terkejut dgn entry aku kali nie kan..
mesti korang semua tertanya-tanya apa yang aku maksudkan ka...??
betul ka??

jak tue..
nak wat gimik sikit..
hehehe...

before aku start..
nak tanya sikit..
ada tak lagu keluar kalau korang buka blogKU nie..???

actually,
aku nak minta pendapat korang semua..
betul ka LAGU kat blog aku ni bising sangat..
betul ka boleh wat orang terkejut...
betul ka boleh want telinga korang bingit..
betul ka??
aku ada dapat pandangan yang mengatakan lagu2 mcm nie tak sesuai letak kat blog..
betul ka??
kalau korang prihatin tolong la suggest lagu2 yang sesuai untuk blogKU ni.
sape2 yang minat lagu nie blh la dgr kt blog aku ...
atau g link nie..
boleh tengok video clip skali...

ok....
aku harap ada la orang2 yang prihatin terhadap blogKU nie..
k..
thnkz to all..

ok la wat kali nii...
jumpa lagi kat next entry k..
bye semua..


sayonara..
salam..

No comments: