Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Tuesday, May 25, 2010

petua lama tpi bru dipraktikkan..

salam...

hari aku demam..
aku tak tau knpa aku blh demam..
tpi yg buat skit atynya nie demam aku ni pakej skali ngan selesema..
ekk..
btul ke??
ke sesema...
lantak la..
apa pon.
yg pntng mksd dia sama dan suma org faham..


time demam dan selesema@sesema nie la aku dpt satu petua bru..
hehehehe..
petua mcm mn nak keluar kan hingus yg tersumbat dlm hidung kita..
petua ini menjadi..
sbb aku sndiri sdh try.
skali try nk lg..
hehehe...
best2..


tpi kan..
kena hati2 sikit la..
sbb kita guna air panas mendidih..
(ntah btul tak ayat tu)
di sini aku nk bgtau cara2 mcm mn nk ikot petua ini..

1) panas kan air..
2) ambik air yg dah mendidih td n masuk kan ke dalam gayung atau apa2 yg sewaktu dgnnya..
3) letakkan muka kt atas gayung yg berisi air mendidih td dan sedut WAP yg terhasil dr air panas td..
4) sedut smpai rasa tak dpt nk sedut dah..
5) lps tue kuar kan suma hingus yg blh di kuarkan..

itu la dia 5 langkah muda utk menyelesiakan hidung yg tersumbat kt dalam hidung..
aku harap sape2 yg ikot petua nie berpuas aty hendaknya...
klu tak pecaya pon tak pa..
yg pnting aku dah try dan petua ini sgt mnjadi..


thats all for this time..
thnkz very much.
chow chin chau..
salam..

1 comment:

siggplus said...

c syafrien cakap kau demam sebab kalah dota. pundek gila. haha

cepat baik bro, boleh main dota sama2