Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

pengikut yg sporting

Saturday, September 26, 2009

lepak bertiga di dataran MBSA


hye korang,nk tau tak..mlm smlm aku rasa borink gla..
sbb borink tue aku ajak budak rmh aku kluar lepak..
tpi malangnya hanya topik n clare jak yg ada kat rmh aku..
nk tak nk terpksa la kmi ber3 jak yg kuar..
huhuhuhuhuh..

korang nk tau tak ktorang lepak kt ne????
ktorang lepak kat dataran MBSA..
klu di ikutkn mlm semalam ptut rmai orang kt sana, tpi myb sebab raya kurang plak org kt sana..
nk usha2 awek pon xde..
sume spesies jntina yg sama ngan aku..
sorang pon xde yg spesies jentina yg laen..
borink gla...

sbb borink la wujudnya pic2 yg mengarut mcm kt atas tue..
huhuhuhuhu..
mengarut2 pon aku tgk smart gak kan..
erm
ntah la..
aku pon tak tau jgk
ahakz~~~

yg lucunya..
time kami pose maut nk ambik pic nie sume org tgk2..
yg peliknya, dorang pndang ktorg mcm org tak pernah bergambar je..
tpi..
myb sbb dorang jeles..
dorang pon tngkap gmbar gak la..
hahahahahahha..
ape aku mgarut nie
huhuhuhuhu..

lpas jak tgkap2 pic..
kmi crita2 plak..
mcm2 crita la yg kuar..
ada pasal kreta..
psal motor..
c clare n c topik ckp dorang mau modify dorang punya motor.
aku pon tak tau apa yg dorang mau tukar kt motor dorang tue..
huahuahua..

tpt kul2.45 pagi..
kmi pon blah dr dataran tue
ntah g mn lg kami mau pegi..
tgk2 sbb aku tak thn nk PIPIS..
trepksa la kmi cari kdai mkn utk lepak minum..
padahal tujuanku nk g toilet tndas tue je..
huahuahua..
so,kami pon g la minum kat NASI LEMAK CINTA SAYANG..
hehehehehe..
smbil2 minum2 ntah mcm mn kami blh berborak psl crita seram plak..
mcm2 crita..
naek jgk bulu tengkok aku dgr crite2 c clare n c topik nie..
tpi, sebenarnya dorang tak prnh tgk lg hantu2 suma tue..
cuma dorang byk dgr crita2 hntu nie dr org yg dkat gak la ngan dorang..
aku yg prnh tgk hantu ni pon ade jgk la bercerita..
heheheheheheheheh....

kyusuk2 bersembang...
rupanya jam dlm hp ku dah pkul 4..
mata kmi pon dah rasa berat jak..
ngantuk la mksudnya tue...
huhuhuhuu..
kami pon blik...

tu je la crita aku mlm semalam ...
kehidupan yg sgt memborink kan..
huhuhuhuhuhuh...

3 comments:

datz syeil said...

skema jo ayat..hhe..
best 2 mlepak nga mlm bg llaki la..

siggplus said...

ntah..skema abis kau ni..sandi tau

HANIFF BIN LAMI said...

diam r..
org bru blajar bha..
huhuhuh